Elérhetőség
Titkárság: 06-30-358-0576
Étkezés befizetés 2020
VÁLTOZÁS:
1x | 3x | ||
kerületen kívül lakóknak fizetendő: | 532/nap | 768/nap | |
Pesterzsébetieknek fizetendő: | 479/nap | 691/nap | |
Office 365
Magyar irodalom
A tanuló képes legyen
– előzetes felkészülés után: szöveghű, folyamatos olvasása az írásjelek figyelembevételével
- egy oldal terjedelmű szépirodalmi vagy ismeretterjesztő szöveg néma olvasása, a megértés bizonyítása szóbeli és írásbeli feladatok megoldásával / minimum:40 %-ban
- megnevezi a szereplőket, azonosítja a történet idejét, és helyszínét, cselekményelemek sorrendjét helyesen állapítja meg
- az olvasott szöveg hiányos vázlatának kiegészítésére
– a memoriterek szöveghű előadására Választható: József A.: Mama, vagy Kölcsey F.: Himnusz 1-4. versszak)
- a hármas tagolás betartásával, leíró fogalmazás alkotására 5-8 mondatban kép segítségével
Magyar nyelv
- a tulajdonnevek nagybetűvel való kezdése
- a mondatok helyesírására vonatkozó szabályok alkalmazása
- az időtartam helyes jelölése a begyakorolt esetekben
- egyszerű szavak elválasztása önállóan
- a tanult szófajok megnevezése, a megfelelő kérdőszó használatával
- a tanult igeidők, igemódok felismerése segítséggel
- a j hang helyes jelölése a tanult szófajokban
- a kiejtésnek megfelelően írandó szavak helyes rögzítése
- szavak,5-6 egyszerű mondat látó-halló tollbamondás utáni rögzítésére: minimum követelményszint: 40 % elérése
- az 5 tanult mondatfajta biztos használata
- az önálló írásbeli munkák javítása tanítói segédlettel
– a betűrendbe sorolás szabályait alkalmazni
MATEMATIKA 4. ÉVFOLYAM
Minimum követelmény
A tanuló:
– tudja halmazok számosságát megállapítani, összehasonlítani;
– tudjon halmazokat képezni, kiválogatott elemek közös tulajdonságát megnevezni;
– legyen képes összefüggések felismerésére, megfogalmazására;
– tudja eldönteni állítások igazságtartamát, igaz, hamis állításokat fogalmazni;
– tudja megkeresni nyitott mondatok igazsághalmazát tanítói segítséggel;
– ismerje és alkalmazza a szöveges feladatok megoldási algoritmusát;
– tudjon folytatni számsorozatokat a felismert szabály alapján;
A tanuló:
– tudjon biztosan tájékozódni a tízes számrendszerben 10 000-es számkörön belül;
– helyesen írja, olvassa a számokat, bontsa azokat helyi érték szerint;
– tudjon számokat nagyság szerint összehasonlítani, sorba rendezni;
– ismerje a számok egyes, tízes, százas, ezres szomszédait, tízesekre, százasokra, ezresekre kerekített értékét;
– tudjon szorozni, osztani 10-zel, 100-zal, 1000-rel;
– ismerje a helyes műveleti sorrendet több művelet esetén;
– legyen jártas az írásbeli műveletek végzésében 10 000-es számkörben (összeadás, kivonás, szorzás kétjegyű szorzóval, osztás egyjegyű osztóval);
– tudjon megoldani egyszerű szöveges feladatot a megoldási algoritmus alkalmazásával.
– Sorozat szabályának felismerése, sorozat folytatása.
Geometria, mérések
A tanuló:
– ismerjen fel egyszerű geometriai alakzatokat;
– ismerje fel az alakzatok geometriai tulajdonságait, válassza ki a megadott tulajdonságú alakzatokat;
– ismerje és önállóan használja a mérőeszközöket és mértékegységeket gyakorlati mérések során;
– tudja kiszámítani a téglalap és a négyzet kerületét tanítói segítséggel.
4. évfolyam Környezetismeret - A továbbhaladás feltételei
A tanuló
– ismeri és alkalmazza az egészséges életmód alapvető elemeit, az egészségmegőrzés és az egészséges fejlődés érdekében
– képes a hosszúság és az idő mérésére, a mindennapi életben előforduló távolságok és időtartamok becslésére;
– képes legyen alapvető természeti jelenségek felismerésére és kép alapján történő megfogalmazására
– értelmezi a hagyományok szerepét,
– képes a tanult élőlények szerveződési szintjeinek és az életközösségek kapcsolatainak a bemutatására, az élőlények csoportosítására tetszőleges és adott szempontsor szerint;
– képes egy természetes életközösség bemutatására,
– képes Magyarország elhelyezésére a földrajzi térben, ismer néhány fő kulturális és természeti értéket és hazánk fő tájegységeit meg tudja nevezni
4. évfolyam Ének-Zene - A továbbhaladás feltételei
-A tanuló tudjon elénekelni emlékezetből 20 dalt. A népdalokat csokorba szedve is énekelheti.
- Képes legyen ritmussort alkotni 3/4-es és 4/4-es ütemben.
-A tanult zenei elemeket (pl. ritmus, dallam) felismerik kottaképről (taps,kézjel, betűkotta).
Az ismert, egyszerűbb dalokat olvassák kézjelről, betűkottáról.
A megismert ritmikai elemeket tartalmazó egyszerű ritmus gyakorlatot folyamatosan szólaltassa meg.
A tanult dalok rövid dallamfordulatait kézjelről, betűkottáról szolmizálja.
Etika
Szóbeli vizsga
Az életkorának megfelelő reális képpel rendelkezzen saját külső tulajdonságairól, legyen tisztában a legfontosabb személyi adataival.
Érezze a család fontosságát, tudja elhelyezni magát a családja kapcsolatrendszerében.
Legyen tudatában a szeretetkapcsolatok fontosságának és lássa át társas viszonyainak alapvető szerkezetét.
Törekedjen arra, hogy érzelmeit a közösség számára elfogadható módon nyilvánítsa ki.
A beszélgetés során tartsa be az udvarias társalgás elemi szabályait, a partner személyét figyelembe véve különböző beszédmódokat tudjon alkalmazni.
Legyen képes átélni a természet szépségét, és értse, hogy felelősek vagyunk a körülöttünk lévő élővilágért.
Érezze a hagyományok közösségmegtartó szerepét.
Tudja megkülönböztetni a valóságos és a virtuális világot a korosztályának megfelelően.
4. osztályos technika tantárgy minimum követelménye
A hétköznapokban használatos anyagok felismerése, tulajdonságaik megállapítása érzékszervi megfigyelések és vizsgálatok alapján.
Az egészséges életmód elemi szabályinak ismerete.
A környezeti kultúra értékeinek ismerete és megóvása.
- Jártasság a gyalogos és kerékpáros közlekedés szabályainak alkalmazásában.
- Ismerje a méréshez szükséges eszközöket, munkája során használja azokat.
- Tudjon egyszerű tárgyakat elkészítése mintakövetéssel.
- Törekedjen a munkaeszközök balesetmentes használatára.
- Aktív részvételre és együttműködésre való törekvés a tevékenységek megvalósítása során.
- Tudatosan törekedjen munka közben a rend és a tisztaság megőrzésére.
- Ismerje az ésszerű takarékosság elvét és lehetőség szerint munkája során alkalmazza.
Vizuális nevelés minimum követelményei a 4. évfolyamon
Vizuális kifejezés:
Vizuális kommunikáció:
Testnevelés minimumszint 4. évfolyam
a tanuló tudjon: